FAVORITHÖRNAN

2015-08-13@09:39:00
Åh, vad jag gillar vår lilla vardagsrumshörna som vi fixat till så fint! Äntligen har vi fått upp Paristavlan också, som vi var tvungna att lämna bort för att rama in. Dessutom har vi fått en ny hortensia av Sonnys föräldrar som blommar så ivrigt så ivrigt. De skulle ta hand om våra blommor (typ två-tre stycken) när vi var i USA och eftersom vi alltid är ute i sista minuten med packning osv hann vi inte slänga den andra vi hade som var både helbrun och stendöd innan vi åkte. Så när Hasse och Ginger kom hit trodde de att hortensian hade dött under deras ansvar och köpte oss en ny, hehe. Snacka om mindfuck när vi kom hem igen och jag trodde att blomfan hade återvänt från de döda? Haha.
 
Idag ser dagsschemat ut som följer: ta en snabbdusch (om jag hinner), besikta bilen, lunchdejta med min kära sambo, träna rygg och mage och sedan jobba stängning. Har stängt kassa/kiosk typ varje dag de två senaste veckorna vilket måste vara något slags stängningsrekord från min sida, men imorgon är jag totalledig. Så då ska jag och min karl fira att det är första kvällen på exakt TOLV dagar som vi är lediga samtidigt och inte går om varandra. Halelujah!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0