STRAX OVANFÖR HÄNGBOOBEN

2015-08-19@18:35:33
God kväll! Idag har jag haft en skön mysdag hemma för mig själv. Har "donat med det administrativa" som jag brukar säga. Och målat tånaglarna, vikt in tvätt, vattnat blommor och såna där saker. Ibland är det så himla härligt att bara vara hemma och pyssla. Sen drog jag ut och sprang en sväng i solen, en runda på 4,5 km. Saktade in och gick bara en gång, i typ fem sekunder. Framsteg ändå med tanke på det långa jogguppehållet och den senaste tidens springkatastrofer! Hoppas på att snart vara tillbaka till den gamla formen och sen bara bli ännu ännu bättre!
 
Ikväll skulle vi ha haft Johanna och Tomas över på middag, men då Don T har gått och dragit på sig någon läbbig muskelbristning så att han knappt kan röra sig tar vi våra pizzaingredienser och våra cyklar och trampar över för att sno ihop vår pirra där istället. Då får vi dessutom avnjuta den på deras stora härliga balkong, så det blir full score på kvällen ändå. :)
 
Nu har jag btw velat och funderat bra länge, men idag slutligen kommit fram till att jag ska prova på det här med att bli blond igen. Ge det en extra chans! Problemet för mig är ju aldrig att jag inte trivs i någon hårfärg, utan mest att jag blir uttråkad och MÅSTE byta. Nu kommer det ju dröja innan håret kommer kunna bli helt blont igen, så jag kommer ju antagligen få prova på en hel del olika hårfärger på vägen – full variationspott med andra ord! Jag har ju dock verkligen gillat denna färg, så lite sorgligt är det. Men inte nog med att jag blir uttråkad, jag blir ju helt jävla oxtokig när jag måste jaga halvt ihjäl mig efter en ljus jävla utväxt som ger mig den flintskalliga looken – en look jag inte trivs SÄRSKILT bra i. Jag måste liksom tona utväxten MINST en gång i månaden för att inte skämmas när jag går ut. Så nu får det vara dags för byte till lugnare, mindre stressfulla hårfärger.
 
Så jag hörde av mig till min hårsjälsfrände Maria (av någon konstig jävla anledning har vi alltid samma hårfärg. Om vi inte har setts på länge och jag har färgat håret i någon ny färg, då har hon färgat sitt hår i samma färg helt ovetandes typ samtidigt. Och vi blir alltid lika konfunderade hur det kan vara så? Aja). Då hade hon såklart också planerat att bli blond, så vi tänkte att vi ska göra den här resan tillsammans. Hennes idé var ett ljusblont svall i en lång page som slutar strax ovanför hängbooben. Tror det är något jag absolut kan gå med på! Mycket spännande, haha. Så, to be continued så att säga, i mina viktiga hårfunderingar!
 
Nu är det hög tid att svida om inför middagen. Trevlig kväll på er! :)

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0