HURTIGA BRUDAR

2015-02-07@14:22:53
Hello-lo lördag! Igår var vi på hockey! Landskampen mellan Sverige och Soumi. Jag var på ett super-hockey-mood, men vi fick bara se en period och två minuter, sen bröt de matchen pga hål i isen. Det var den hockeyfeelingen! Imorse var jag och Becca och gymmade på Friskis på stan. Så jävla hurtiga brudar! Och jag var ännu lite hurtigare som dessutom cyklade dit och hem i dunjacka, mössa, uggs och dubbla vantar. Herrejösses. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen bär det av mot Öster mälarstrand för att fira min kusin Therese och hennes Pontus och ikväll fortsätter firandet, denna gång av Sonnys mormor. Hon fyller 80 barre och bjuder ut alla till fest på Folkets. Super-Kerstin!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0