LE WEEKEND

2015-02-16@18:42:31
Fredag. Galna rosor som blir finare och finare för var dag och som aldrig (?) vissnar!
 
From Ali with love!
 
Tacobåtsmys hemma hos Frasse!
 
Lördag. Inflyttningsfest hos Ager med neonarmband från Kos.
 
Grabbflabb! <3
 
Badrumsselfie.
 
Prästen i buren får avrunda för kvällen!
 
Söndag. En promenad på Lillåudden var som medicin för bakfyllan.
 
Min kärlek!
 
Idag har jag jobbat på kontoret hela dagen. Är helt slut i ögonen och domnad i skinkorna! Så nu ska jag pipa iväg till gymmet och springa av mig lite. Imorgon är det semmeltisdagen så jag lär lägga mig i tid så att jag är rustad inför en heldag på jobbet. Förra året sålde vi ca 7 500 semlor! Puss!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0