SMUTTISMUTT

2015-02-13@10:44:38
Jag har hittat tillbaka till mina smuttirutiner. Det kan vara så att jag åter funnit smoothiesuget på grund av att Sonny har en blender som faktiskt fungerar och som man slipper starta om varannan sekund för att den överhuvudtaget ska mixa. Dessutom går vi på en massa vitaminhokuspokus och köper massor med "nyttiga" tillsatser till våra morgondrinkar (tänk nyponskal, chiafrön, spirulina, gojibär, boveteflingor, macapulver etc) och tror att vi ska hålla oss superfriska bara därför. Hjälper säkert inte ens marginellt, men det känns ju i alla fall bra, hehe. Idag körde jag i en blodapelsin och frysta tropiska frukter – supahdupahfresh!
 
Jag är en glad skit idag. Kan ju eventuellt vara för att det är fredag och jag har ledig helg. Det brukar vara en bidragande faktor till denna härliga fredagspepp. Dessutom ska samtliga smulor minus en ha myskväll ikväll med té och tacos och imorgon ska vi på inflyttningsfest hos Ager (typ ett och ett halvt år efter att han flyttat in). Nu måste jag göra mig iordning och sedan hoppa upp på cykeln för att träffa min karl nere på stan för en lunchdejt. Vi ska fixa en gratismånad till mig på Member 24 plus att han ska introducera mig för hans favoritthaiställe – Original thai. Sen ska jag hem och försöka smyga in lite mer kläder och skor från min gamla lägenhet plus läsa igenom en 60-sidors kandidatuppsats om "den välutbildade och erfarna företagaren". Haha. Please wish me luck.

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0