I FLYTTKAOSET

2015-01-08@20:50:08
I måndags kväll körde vi ett ryck och flyttade in mig och mina förnödenheter (typ kläder, nagellack, necessär och téer) på Malmabergsgatan 79B! Det gick över förväntan! Resten av veckan har vi donat och pyttsat på med mera småsaker. IKEA har fått besök också då det krävdes lite extra förvaringsutrymmen för alla necessärsprylar, hehe. Lägenheten är fortfarande ett levande kaos, men saker och ting börjar ta sin plats och det mesta kommer gå in (i och för sig efter en hel del rensning från bådas håll, men det är bara superbehövligt). Jag trodde det skulle vara svårt till en början, men jag känner mig redan hemma. Obegripligt för en sån hemmatryggjunkie som jag!
 
Ikväll är S nere på stan och käkar middag och jag hänger här hemma själv. Jag har donat till mig en liten datorhörna inne i vardagsrummet där jag sitter och myser. Det är en särskild känsla att vara ensam i någon annans hem, men jag njuter. Inte förrän nu har jag på riktigt förstått tjusningen med att bo tillsammans – det är ju verkligen hur koseligt som helst. Säger jag nu iaf. Kanske ska återkomma med en ny rapport om ett par veckor, hehehe.
 
OCH jag har kommit igång med träningen igen! Eller kommit igång och kommit igång, jag har kört ett pass. Men jag känner att nu har jag det i mig, banne mig! Maha! Så imorgon ska jag nog upptäcka bostadsföreningens gym nere i källaren, om jag vågar mig dit ner själv vill säga.
 
Idag blev en mycket fetare dag än jag hade trott när jag vaknade imorse. Vi blev klara i skolan med helvetesuppgiften från helveteshelvetet tidigt så vi hann med en hel del tentaplugg under eftermiddagen och kvällen. Så jävla strålande!
 
Nu ska jag ta en lååång dusch och sen en kopp thé och sen ska jag kicka ass på Quizkampen. Puss!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0