FÖRSTA DAGEN PÅ SOMMARLOVET

2015-06-05@11:08:44
Såhär stekiga och njutiga var vi igår när vi lunchade ute i solen på Torggatan 1s uteservering. ÄNTLIGEN LITE FUCKING SOL OCH VÄRME! Hela jävla dagen igår var fan fantastisk alltså. Innan lunchen hade vi slutseminarium i skolan som gick snabbt och enkelt och efter lunchen med min karl kom fina Johanna ner på stan och drack kaffe med mig. Också i solen såklart! Efter kaffet sprang vi runt lite på stan. Provade glasögon, köpte bubbel, letade kalendrar (till henne, lovar) osv. Sen drog jag ut på en superköttarjoggingrunda. Höll på att dö, men helvete vilken känsla det är efteråt alltså. Guld. Sen tyckte jag och S att vi var värda lite torsdagskvällslyx så vi drog iväg och köpte charkisar och var uppe så där lite för sent för att vara vardagskväll och tittade på vårt nya slavfölj Breaking News. Bästa jävla skiten, älskar Filip och Fredrik till döds, haha. Låter fan hög, men det är lite den känslan i kroppen idag alltså! Nu ska jag slänga på mig några somriga kläder, sen ska jag dra ner på stan och luncha med Becco och Fräso, det stjälper inte direkt sommarpeppen. Pörrrrrr!

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Härligt :D

2015-06-05 @ 13:56:08
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0