LE WEEKEND

2015-06-07@13:45:15
Goddagens! Två fullsmockade dagar har gått och dessa två bilder är de enda jag har lyckats skramla ihop. Sämst. Anyhow. Det har varit två supermysiga dagar. I fredags efter lunchen gick jag, Beccis och Winne för att titta på studenternas flakåkning genom stan. Winne diggade nästan mer än studenterna. Han körde till och med den klassiska armpumpen. Det kommer bli en klubbhoppare av den karln, den saken är säker! <3 Sen gick jag och klippte mig på stan för 100 kr. Som fucking hittat och jag blev supernöjd. Helt fantastiskt. När eftermiddagen kom började jag och S drömma oss bort till kvällsgrillning på någon solig uteplats och med superbra timing blev vi inbjudna till Christian (S chef) och Anna ute på Skälby. Så vi tog våra cyklar och trampade iväg nästan en mil enkel resa. Väl där åt och drack vi gott ända in på småtimmarna då vi cyklade hem igen. Igår sov jag i princip hela dagen. Sen, lagom till att solen tittade fram igen, var vi inbjudna på stor födelsedagsgrillfest hemma hos Malin och Edde på Enhagen. Vi grillade, spelade kubb och hade det allmänt mysigt. Sen skjutsade min superkarl mig och Angelica till Linnea på inflyttningsfest. Vi var där några timmar och hade det trevligt, sen kände jag att jag hade gjort mitt och åkte hem när de andra skulle gå ut. Det tackar jag mig själv för idag! Nu ska jag och karln ta tag i balkongen så att den blir sommarfin och ikväll blir det stängning på Ettan. Det var min härliga helg! Puss och trevlig söndag!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0