UNTZ UNTZ

2015-06-03@14:36:15
Festredo i lördags! | Våra fina jellyshots vi hade gjort! Helt sjukt starka, haha.
 
 Festliga tjejer!
 
Untz untz!
 
Jag var full och glad! | Sen åkte jag hem och plockade jag upp min fulla och glada karl hos grannen!
 
 I söndags blev vi bjudna på god middag på K9 för att fira mors dag med de här fina.
 
Vi åt råbiff och fisk-och skaldjursgryta. IGEN. Så alldeles för jävligt gott, haha. Sen åkte vi hem till Sonnys päron och kollade i gamla fotoalbum, åt jordgubbar och drack bubbel. En helt perfekt söndag!
 
Idag har vi varit i skolan och gjort klart vår opposition inför slutseminariet imorgon. Förstår ni? Fr.o.m imorgon vid lunch har jag sommarlov! Sen är det bara ett litet pluttår kvar! Sinnes. Igår kväll hade vi finkusin Therese och hennes Pontus över på kvällsmat – alltid lika mysigt att träffa dem. Nu är jag i valet och kvalet om jag ska ta en nap eller åka till gymmet, haha. Blir nog en olidligt spännande kamp. Puss!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0