JEGGINGSKÄRLEK

2015-03-27@22:02:28
Åh, jag har haft en sån bra dag idag, helt ledig från inbokat jobb och skola. Hela dagen till eget förfogande liksom! Och hur har jag spenderat den? Ensam hemma utan att ens ha lämnat dörren, haha. Och jag har fått supermycket bra saker gjort. ÄLSKAR den känslan. När man inte måste göra något, men ändå får massa härligt avklarat. Det är som att avsaknaden av tvång gör att man blir mer produktiv än någonsin, haha.
 
Nu är Sonny på AW och jag firar denna sköna dag med att passa på att lyssna på alldeles för hög musik och sjunga med alldeles för högt samtidigt som jag sitter och pillar i Photoshop. Det har ryckt i formgivningsnerven ett tag nu så äntligen får den lite utlopp. Egentligen skulle jag bara berätta att jag har investerat i ytterligare två par av mina favoritbyxor – Molly från GT. (Ett av mina två befintliga par gick sönder så i ren panik beställde jag hem två par till för att vara på den säkra sidan utifall att de typ skulle utgå ur sortimentet och jag skulle bli utan, för då skulle jag fan inte överleva, bär dem typ 80% av min vakna tid – jag vet, blä och ursch på mig). Men så blev det dessutom ett trevligt litet kollage av dem. Och nu kollar jag runt efter inspiration till de två vardagsrumstavlor som jag tänkt producera, full av tusen härliga idéer!
 
Imorgon blir det work all day long, sen ska vi hem till Johanna och Tomas och fira Tomas som råkat gått och blivit 30 jäkla barre-år! Supertrevlans! Puss och trevlig helg!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0