LATELY

2015-03-25@18:10:06
Vi har varit barnvakt! / Mitt tryne har prydit baksidan på Ettans direktreklam, hehe.
 
Jag har hälsat på Sandy i Sthlm. Lärt henne använda Snapchat osv. / Vi käkade på afterski-restaurangen Broken!
 
Jag åt en superburgartallrik och blev så mätt att jag höll på att bli kvar i soffan resten av kvällen. / Morgonen efter bjöd hon mig som vanligt på superfrulle.
 
Och vi var ju på Mello! Det var en superhärlig tillställning (även om fel låt vann etc)!
 
En härligt solig dag bjöd Elin ut mig på lunch. Hur trevligt som helst! / Sen blev jag firad av mina bästa smulisar och vi åt munkar.
 
Nu i helgen åkte jag tillbaka till Stockholm för att hälsa på min kära Kajan. / Jag fick äta goda dumplings.  Halelujah!
 
På kvällen åkte vi ut till en födelsedagsfest ute i Skarpnäck. Med var söta Nellie. / Och på eftermiddagen i söndags hade vi födelsedagsfika hemma hos oss för släkter x2.
 
Det var fullt hus! Supermysigt. Jag fick jättefina presenter. Och jag har fått jättefina presenter överlag av alla mina fantastiska människor, TACK för det! <3 / Här sitter jag nu, i min blomsterhörna och myser.
 
Nu ska vi falla för trycket och äta smaskiga frasvåfflor! Puss.

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0