LJUSET

2015-03-13@12:31:31
Skollunch ute i solen!
 
Bestie-fika. <3
 
Namnsdagsros från Superskurken. <3
 
Alltså ljuset. Vi har haft en underbart lyxig och solig semester (ska försöka få upp lite bilder sen), men det är någonting särskilt med när våren slår till hemma i Sverige. Någonting fantastiskt händer i kroppen. Ljuset som återvänder till morgnarna och kvällarna, det är fan helt OTROLIGT. Nåväl. Igår var jag i skolan hela dagen på föreläsning. Vi lunchade ute utan jackor! Efter skolan mötte jag upp Marre-Muffs och käkade glass på Kajens fik. Sen traskade jag från en superkvinna till en annan och käkade bagels och drack thé med Malin. Hon och Edde har köpt (det är helt sant) två lurviga små marsvin. Det är nog det roligaste jag hört sedan Becca nämnde att solen nog snurrar runt jorden (kärlek!). Nu ska jag måla naglarna, lyssna något ytterligare varv på Mazarinplattan (en extra jäkla SUPERBOOST till vårkänslorna), sen åka iväg och springa av mig på gymmet. Ikväll ska vi vara barnvakt! Ni hör!
 
Puss.

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0