BYE BYE APARTMENT

2015-05-01@23:40:00
Nu har jag officiellt bytt bostad till min karls. Flyttanmält, adressändrat osv. Känns oväntat ovedmodigt. Vi flyttstädade här om kvällen inför min nya hyresgästs inflytt och då var det som att jag sa hejdå för alltid. Vad som än händer tror jag aldrig att jag kommer återvända dit igen, det känns som ett avslutat kapitel. Men han, den kära lägenheten, var mig trogen och tillgiven i sex härliga år – det ska han ha massor av cred för och jag ska honom för alltid vara tacksam! Amen.
 
Ikväll har jag jobbat stängning. Nu varvar jag ner hemma med saltiner, färskost och rödvin. Mina ögon är helt gryniga av trötthet. Imorgon skulle jag och Linnea ha åkt till Angelica i Stockholm, men det kom en helvetestenta i vägen, så den dejten har blivit uppskjuten tills vidare. Nu kommer min man hem från middag och hockeykväll. En supermassage är utlovad av min superkarl, sen kommer jag somna på fem röda och förhoppningsvis sussa några bra timmar in på morgondagen så att jag är utvilad och redo för en superpluggarlördag! Godnatt!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0