HELG-O, SVÄLJ-O!

2015-05-30@15:10:19
Goooood dagens! Lördag lördag lördag, woop woop woop! Idag har S sitt Pleasure & Party, en heldagsaktivitet för typ 36 grabbar som han kör årligen. Idag skulle de golfa på förmiddagen, spela innebandy och fotboll på eftermiddagen och sen köra spa, middag och utgång på det! Så igår kväll for vi runt och inhandlade nödvändigheter till spat (läs groggvirke) och efter det kom Angelica och Amanda över för lite hemlighetsdoning inför ikväll – vi ska passa på att köra en härlig liten tjejfest hemma hos oss när karlarna ändå är ute på sitt. När storråttan är borta dansar småråttorna på bordet, som jag brukar säga, HEHE. ;-) Efter det tog jag en lång kvällspromenad för mig själv ute i den ljumma (faktiskt) vårkvällen. Helvetiskt skönt!
 
Idag har jag kört ett medelpass på Friskis. Kan ha varit dagsformen, men jag tycker mig vara i ovanligt bra form just nu. Fantastiskt. Nu har jag fixat mina naglar så att de är partyredo inför ikväll. Ska äta upp min sallad, sen blir det en lång, varm, skön jävla dusch. Sen är det dags att röja undan och göra fint innan kvinnorna kommer över om några timmar. Have a lovely saturday! Pörr! :-*

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0