MIN PERSONLIGA ALMANACKA

2015-05-14@11:33:26
Weiho! Här om dagen fick jag hem min nya almanacka från personligalmanacka.se! Den är sååå fin! Där får man designa den precis som man vill ha den, vilket ju är rena rama himlen för mig som är så tokig i almanackor, haha. Jag körde på ett guldmönstrat omslag (otippat) och "stående" dagar med en ruta för dagens träning längst ner, men man kan välja att ha det i princip hur som helst, med dagens väder, to do-lists, dagens plugg osv. Jag tog ett sjok med världs- och Sverigekartor längst bak också. Tänkte att jag skulle försöka förbättra min geografiska förmåga och mitt lokalsinne om jag får lite tid över, hehe. 297 kr är kanske lite saftigt för en almanacka, men om man slår ut det på hur mycket jag använder den blir det inte många ören per gång. :-D
 
För övrigt är jag så jävla glad över att det är långhelg och att jag för en gångs skull också är ledig! Både från jobb och skola. Jag jobbar förvisso en liten snabbis på dagen på lördag, men sett till ledig torsdag, fredag och söndag är det en piss i havet! <3 Ikväll ska vi till Frank och köra deras Frank Rules! Det ska bli sååå spännande för jag har aldrig varit där, men så har jag ju turen att ha en väldigt omtänksam pojkvän som tycker att det är på tiden att bjuda ut mig dit! Lucky me! Nu ska jag dricka en till kopp kaffe, ta tag i min to do-list och sen får vi se vad denna dagen har att erbjuda! Helt FANTASTISKT.
 
Puss lovers!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0