NEW IN!

2015-05-29@11:29:33
1. | 2.
 
Gud, jag har kommit in i något slags galet shoppingstim. Har handlat överdrivet mycket de senaste veckorna, men jag har inte ens plockat upp en fjärdedel ur alla kassar och förpackningar, haha. Snacka om kicksökeri! Det är som att jag bara för att jag plötsligt spar pengar genom att bo som sambo och samtidigt hittar en massa fynd inte kan rättfärdiga för mig själv någon anledning att INTE handla. :-D Samma sak med prylarna ovan som jag precis klickat hem: två saker jag suktat efter och som nu är på halva priset – SJÄLVKLARA KAP! Haha. Antagligen helt idiotiskt, men samtidigt – YOLO, VAFAN. Jag kanske dör imorgon.
 
Vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska ta en rejäl jäkla förmiddagsnap! Jag är nämligen ledig i TRE dagar så det är något jag verkligen kan unna mig. Sedan vet jag inte exakt vad jag ska göra, mer än att fixa klart vår B-uppsats i Word så att den är redo för inskickning. Kanske målar naglarna, åker ner på stan och klipper mig, tar en sväng till gymmet, packar upp några flyttlådor eller börjar plira på de två tavlorna jag ska göra till hallen. Eller så gör jag någonting helt annat. Ni hör ju. Vilken fantastisk dag! Blir näsan pirrig i magen av alla valmöjligheter, haha. PUSS och trevlig helg! :-*

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0